M*A*S*H* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 På puppene og magen... Klør og klør og klør. Og våkner med blodige flekker på tskjortene om morran. Sukk. Har kjøpt hvitvaskeller hva det nå heter den hvite gjørpa til å smøre på - men det virker litt oppskrytt. Ingen effekt hittil hvertfall. Andre tips? Har lurt på å starte meg opp på antihistaminer (de gamle gode trygge som man blir trøtt av) men hadde nå vært greit med noen kjerringråd først kanskje? Flere som klør? Åssen lindrer dere?
JANUAR GLEDE Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei scoopy takk for svar der borte! Du er ikke alene om kløinga. Jeg og klør så det svir. Jeg har prøvd Lavera hud krem og smurte meg godt dette lindret det godt. Jeg klør mest etter dusj, da smører jeg meg godt rundt byster og og magen og det føles kjempe deilig. Prøv kanskje det hjelper, det finner du på sunkost butikkene;)
M*A*S*H* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg skal sjekke om jeg finner Lavera - takk for tipset:-) Hadde vært fint å slippe antihistaminer. Jeg blir så grisetrøtt av dem.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg har smurt meg med a-krem som jeg kjøpte på apoteket siden jeg begynte å klø på halsen og brystet. Jeg har blitt mye bedre, utslettet jeg fikk har nesten kommer bort og jeg klør nesten ikke. )
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 baby olje etter at du har dusja på fuktig hud, du får så myk hud av det klør ikke så mye som jeg har gjort
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Dere vet ikke hva kløe er dere... *knis* Jeg har en mage som ser ut som en spagettirett , fordi jeg klør meg til blods! Nå klør det rundt tærne , imellom og under fotbladet. Jeg har senest i dag tatt blodprøve , å skal på svangerskapspol. time for å sjekke staus. Redd jeg har en begynnenede svangerskapsforgiftning.. Siden kløen spreeeer seg! Men det tror jeg ikke ,men vil gjerne ha tips til hva jeg skal prøve for å bli kvitt det. Har prøvd eurax , hvitvask ,nøytralt vaskepulver , fet krem , baby olje , alovera.. you name it! Får ikke sove på netterne!!
M*A*S*H* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 Høres kjent ut dette her - de tar prøver av meg også for å passe på mht årsaken til kløen. Jeg har forøvrig kapitulert og begynt med antihistaminer. Jeg har bytta på senga daglig en uke - orker ikke mer blodig sengetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå