Lykke (ö;) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Nå begynner det å bli skikkelig krise her. Har ikke hatt tv i hele dag. Er noe galt med Get i området. Jeg har snakket med de og de jobber med saken. Han jeg snakket med regnet med at det skulle gå i orden i løpet av kvelden. 2,5 timer siden jeg ringte og tv`n er like død. Og nå begynner Greys. Åååååååååååååååååå! Er ikke første gang de har trøbbel her i området, er så dritt lei den levrandøren! Grrrrr!
*betty*spaghetti* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg lurer på om jeg vil ha get... er jo egentlig litt billig, er kanal fem med? er det begynt og virke igjen nå eller?
Lykke (ö;) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 NEI det virker ikke. Vet ikke om vi har kanal 5, kan dessverre ikke sjekke det heller. Vi skal heldigvis ikke ha det lenger. Har hatt det i litt over 1 år nå og det er jo bare tull. Mister bilde eller så stopper det helt opp i flere minutter. Og det skjer relativt ofte. Flere ganger i uken og selvfølgelig i de mest intressante programmene. Er så DRITT LEI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå