Bellen^2 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg har vært på jobb både mandag og i dag, og snakk om å være ute av trening. Mentalt så kjennes det ut som om jeg har syklet Birkebeiner'n på en liten trehjulssykkel. I går kveld så krøp jeg bare opp i fosterstilling ved siden av gubben i senga. Godt å få litt kos og stell da ja:) Tenker med gru på hvordan det vil bli når det blir fem dagers jobbeuke og med Sebastian i barnehage:/ Men det er vel ikke til å unngå, får bare nyte hver eneste dag i resten av permisjonen:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 uff jobbe igjen ja...skjønner godt at du er sliten jeg, blir sliten bare av tanken jeg hehe Kos deg masse
Millapril Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Grøss og gru! Bare tanken på jobb igjen gjør meg helt stressa. Det er deilig å nyte dagene nå! Kan ikke si det frister å begynne å jobbe igjen. Når jeg er på besøk på jobben, merker jeg at jeg ikke er klar for å komme tilbake riktig enda...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hihi, jeg synes jeg ser deg på trehjulssykkelen, tråkker i vei :-p Høres veldig slitsomt ut, godt man kan komme hjem til en forståelsesfull sjel og få litt kos. Kjenner enda mer at jeg gruer meg til å dra tilbake. Æsj, kanskje vi skal starte egen barnehage, så er tar vi flere problemer i en smekk! ;-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hm, det kan jeg tenke meg er slitsomt ja. Jeg har jo bare jobbet en og annen dag innimellom. Da har det bare vært moro. Men jeg kan også tenke meg at hver dag er super slitsomt og man vil bare hjem til knøttet. Merker jeg blir mer og mer knyttet for hver dag som går og så utrolig takknemlig for dette lille vesenet som har snudd hverdagen opp ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå