*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 kan noen si mag ka pokker gjærsopp er? datteren min på 10 mnd har hatt det i avføringen i snart 3 uker. hadde en uke opphold før det kom tilbake. fo klarer ikke legge på seg så mye for ho får ikke gjern å de greiene ho skla ha gjennom melken å grøten. plis svar. er desperat alene mamma som går på skole å ikke har råd til at ho aldri er i barnehagen
grå :) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 prøvd å kutte ut gjær og sukker i kostholdet hennes?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 nei. har kuttet ut melkeprodukter. legen sa ikke noen ting til emg om noenting. han viste ikke hva d var selv
grå :) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 gjærsopp er vel det samme som candida tror jeg. vet ikke så fryktelig mye om det, men iallefall blir voksne anbefalt å kutte ut sukker og gjær (mener deter det, i allefall sukker) for å gi soppen mindre å leve av. kanskje du kan prøve å google og se om du finner noe
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 har leitet goole,kvasir,msn alle søkesider som finnes. finenr ingenting. ikke noen ting på lommelegen el andre legesider heller:s
grå :) Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 hardu forsøkt å få komme til en spesialist med henne? kan være verdt et forsøk. i det minste for å få noe hjelp. tror det finnes ett elelr annet forbund for candida som muligens kan kontaktes
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 skal ringe legen imorgen. han er sikker dritt lei meg nå. har vert der nede 5 ganger på 2 uker:s
grå :) Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 hehe kjenner følelsen. håper du får noen svar
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 mhm. er ikke egentlig en sånn super overbeskyttende mamma men. jeg er bare strax 18. så er mye jeg ikke vet enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå