Gå til innhold

HJELP

*mamma t mathea - *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen si mag ka pokker gjærsopp er? datteren min på 10 mnd har hatt det i avføringen i snart 3 uker. hadde en uke opphold før det kom tilbake. fo klarer ikke legge på seg så mye for ho får ikke gjern å de greiene ho skla ha gjennom melken å grøten. plis svar. er desperat alene mamma som går på skole å ikke har råd til at ho aldri er i barnehagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd å kutte ut gjær og sukker i kostholdet hennes?

Skrevet

nei. har kuttet ut melkeprodukter. legen sa ikke noen ting til emg om noenting. han viste ikke hva d var selv

Skrevet

gjærsopp er vel det samme som candida tror jeg. vet ikke så fryktelig mye om det, men iallefall blir voksne anbefalt å kutte ut sukker og gjær (mener deter det, i allefall sukker) for å gi soppen mindre å leve av.

kanskje du kan prøve å google og se om du finner noe

Skrevet

har leitet goole,kvasir,msn alle søkesider som finnes. finenr ingenting. ikke noen ting på lommelegen el andre legesider heller:s

Skrevet

hardu forsøkt å få komme til en spesialist med henne? kan være verdt et forsøk. i det minste for å få noe hjelp.

tror det finnes ett elelr annet forbund for candida som muligens kan kontaktes

Skrevet

skal ringe legen imorgen. han er sikker dritt lei meg nå. har vert der nede 5 ganger på 2 uker:s

Skrevet

hehe kjenner følelsen. håper du får noen svar

Skrevet

mhm. er ikke egentlig en sånn super overbeskyttende mamma men. jeg er bare strax 18. så er mye jeg ikke vet enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...