NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 i det siste så er det mer konsentrert len ger nede i bekkenet.. også er det mer mensen vondt.. men er ikke tettere kynnere.. men helt annerledes smerte. Så har jeg myyyye utflod . /hvit utflod).. er i uke 35 . Noen som har lignende plager?
Mor til en stor og en liten Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Syns du skal ta kontakt med føden og få en sjekk.
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 uff jeg vil jo ikke mase..det er bare annerledes vondt.. og nå helt nedi foran i bekkenet.. verking liksom.. så jeg burde ringe???
Mor til en stor og en liten Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det allerbeste er å ringe, så slipper du å gå rundt å gruble. det er jo jobben deres, å bl.a svare på spm fra sånne grublende gravide som oss :-)
Marisola Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Har hatt det slik i mange uker nå. De 2 siste ukene stikninger og vondt nederst av og til. Er i uke 39 i morgen. Tror det er helt vanlig, og du merker det nok godt dersom det er noe annet på gang..
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 kan du sammenligne det med *håll* i siden. bare det er hele nederste del av magen?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Jeg har det sånn jeg også.. vet ikke hva det er.. mulig hodet som fester seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå