Mamma&LilleKrølle Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Noen som har tips? evt. bilder fra egen dåp eller vet om sider på nett der de er bilder av ferdigpynta bord?? :-)
MartinFelipe07 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 jeg har noen bilder av bordet(pynten). har du en mail,kanskje jeg kan sende de til deg?
søtematilde Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Vi hadde elleve små runde svarte bord. På de hadde jeg bare pyntet enkelt med et lite passbilde av hovedpersonen i en svart ramme og noen små røde hjerter rundt. Ble veldig enkelt og fint.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg kjøpte hvite orkideer og satt på rosa sløyfer(har jente ) og stakk nedi en hvitsommerfugl med glitter.. Ble så koselig. Blomstene har jeg hjemme og dem varer jo så lenge
Mammasin Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg fant billige ståltelysestaker på Nille, kostet lite og gjorde nytten. Kjøpte noen planter med blomster på som var fine å klippe av små buketter av som jeg satte i små lyse staker langs hele bordet. Da kan du velge den du synes er vakrest og det blir ikke nødvendigvis så dyrt om du skal ha stort bord. Hadde store stållysestaker og kjøpte et par ekstra og lange lys (også billig på nille.) Mitt råd er å ta utgangspunkt i ting du har og supplere utifra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå