Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg er så heldig! Har fått en alldeles nydelig gutt, og han er så LETT å legge! Har pleid å amme han i dobbeltsenga før han legges i egen seng, og da har jeg ammet han i søvn i 80 % av kveldene. Fra og med i går så bestemte vi oss for å prøve å etablere en rutine som passer bedre med annen mat enn mm. Så nå ammer jeg han i sofaen nede, så er det kveldsstell og tannpuss, og så rett i egen seng, nattasang og klem godnatt også ut igjen med meg. Og han sovner! :) Takknemlig her.. Og ja, jeg vet at det helt sikkert kommer kvelder da det ikke blir slik, men nyter det så lenge det varer! I dag fikk han en ny tann også, så han sutra litt før han sovna i går, men gikk bra for det. Flinke gutten min... Måtte bare dele det. Og - for de som sliter med å legge de små - jeg har egentlig ingen tips. Tror vi har vært heldige, han har vært lett å legge i egen seng helt siden fødselen... Men rutiner er nok alltid bra
mamman te Vetle og Alma Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Helt enig! rutiner er kjempeviktig! Om et barn har faste rutiner og ting er vante får du ett mye tryggere og fornøyd barn;)
engajente Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 så heldig du er, her sliter vi litt innimellom men stort sett sovner han i senga si, men lurte på en ting, har han fått tenner siden dere pusser? eller bør man gjøre det før det kommer noe!?
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Ja, han har fått tenner. 2 nede, og den ene framtanna oppe titta fram i dag. Enig i at rutiner er trikset, men nå bytta vi jo helt om på rutinen hans, og han tok det helt greit. Før fikk han jo stell før mat, nå er det omvendt. Men ikke lett å gi grøt i senga senere, så syns vi måtte begynne å tenke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå