Gå til innhold

Klar for fullmånenatt jenter??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel i natt?har store forhåpninger og er 4 dager på overtid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaa...... er også 4 dager på overtid...og klar som et egg for å få han ut.... :)

Men sitter med en følelse av det har ikke han tenkt seg nei...jeg kommer nok til å gå så lenge at jeg blir satt i gang og da er det plutselig oktober.... :(

 

 

Skrevet

Fant ut at det er fullmåne imorgen kl.21.46 :-)

 

Lette på google og på astroweb sine sider står dette :

26. sep 21.46 Fullmåne

Skrevet

Klar som et egg... =) svigermor er sikker på at frøkna kommer i natt, så er spent på om hun har rett. Er 5 dager forbi termin og veldig klar for å treffe min etterlengtede prinsesse <3 Kjenner ikke noen tegn på at hun skal komme enda, ikke annet enn de vanlige murringene, men hun var VELDIG aktiv i magen i stad, var så jeg fikk vondt når hun holdt på, så håper det kanskje er et tegn da.. :)

 

tiden vil vise

Skrevet

jeg er klar:)

Har termin 27 sept, så han må gjerne komme i morgen kveld:)

Skrevet

Håper virkelig det er noe i dette fullmåneopplegget...Nå er jeg 12 dager på overtid, og veeeldig klar for at den lille skal komme ut:) Har ikke noe lyst til å bli satt igang, så kryss fingre og tær for meg i natt jenter...Så skal jeg gjøre det samme for dere:)

Skrevet

Tjihi, vi er flere nattevåkne "overtidige" her i kveld ja :)

Som nicket mitt sier er jeg 6 dager på overtid...Og venter spent på fullmånen!! Har noen "sammentrekninger" i kveld, så begynner å lure på om noe er på gang. Men som 1.gangs er det neimen ikke lett å vite..

 

Uansett; Lykke til med fullmånen jenter :)

Skrevet

Hadde absolutt ikke gjort noe om fullmånen hadde hjelpt litt til her i gården nei... ;-) Da min søster var gravid fikk hun beskjed fra sin jm at det var flere fødsler den uka det var fullmåne, så krysser fingrene for alle oss håpefulle. ;-)

Skrevet

Hehe ja,fulmånen får bare komme..Men,har liten tru på at månens kraft får denna ungen ut,den her er for sta tror jeg hehe :o)

 

Til dere andre,masse lykke til :o)

 

Ser ut til at mitt fødestv funker,så grab til dere dere som kan.for jeg deler ut hehe :P

 

 

Skrevet

Var fullmånen natt til i dag eller er den i kveld? skjedde ingenting her i natt hvertfall, begynner å tro at dette er en oktoberunge vi får og ikke en septemberunge :)

Skrevet

Det er i kveld den er,som det står her over......

 

Så lykke til hehe :o)

 

Jeg også har begynt å tro mere på en okt unge gitt hehe

Skrevet

Skjønner at det kommer til å bli en travel natt på føden i natt - hvis dere alle skal føde :o) Men sist jeg fødte hadde det vært fullmåne noen dager før og da sa de at det hadde vært kaos på føden. Sender masse fødestøv til dere alle...!

Skrevet

Kanskje det har noe med at når folk innstiller seg på det så følger kroppen på :)

Jeg er 8 dager på overtid, så jeg blir gjerne med å føde i kveld.

Måtte fødeavdelingene bli stappfull :)

Skrevet

Jeg sov nesten ikke i natt pga kraftige kynnere, og jeg krysser fingrene for at fullmånen har NULL virkning på meg i natt.... Vi har ikke barnepass til de to eldste dersom det skulle bli fødsel akkurat nå, så PLIIIIIIIS bli der inne bare frem til helga i allefall......

Skrevet

Kan jeg også få bli med å føde selv om jeg har 8 dager til termin???

Har sååå vondt i bekkenet.... he he :-)

Skrevet

jaaaaa,er rimelig klar ja:)) termin i morgen i følge ul,men 11 dager over termin i følg mens...

 

 

æ vil føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø :))))))))))))

Skrevet

jeg vil også føde!!!!!!!har fortsatt 8 dager til termin da men....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...