buzzybie Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Det er vel i natt?har store forhåpninger og er 4 dager på overtid..
Påtjukka og Tobias Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jaaaaaa...... er også 4 dager på overtid...og klar som et egg for å få han ut.... Men sitter med en følelse av det har ikke han tenkt seg nei...jeg kommer nok til å gå så lenge at jeg blir satt i gang og da er det plutselig oktober....
Mor til en stor og en liten Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Fant ut at det er fullmåne imorgen kl.21.46 :-) Lette på google og på astroweb sine sider står dette : 26. sep 21.46 Fullmåne
Fødeklar_ja! Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Klar som et egg... =) svigermor er sikker på at frøkna kommer i natt, så er spent på om hun har rett. Er 5 dager forbi termin og veldig klar for å treffe min etterlengtede prinsesse <3 Kjenner ikke noen tegn på at hun skal komme enda, ikke annet enn de vanlige murringene, men hun var VELDIG aktiv i magen i stad, var så jeg fikk vondt når hun holdt på, så håper det kanskje er et tegn da.. tiden vil vise
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 jeg er klar:) Har termin 27 sept, så han må gjerne komme i morgen kveld:)
mother to be :) Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Håper virkelig det er noe i dette fullmåneopplegget...Nå er jeg 12 dager på overtid, og veeeldig klar for at den lille skal komme ut:) Har ikke noe lyst til å bli satt igang, så kryss fingre og tær for meg i natt jenter...Så skal jeg gjøre det samme for dere:)
Nr 2 ;) Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Tjihi, vi er flere nattevåkne "overtidige" her i kveld ja Som nicket mitt sier er jeg 6 dager på overtid...Og venter spent på fullmånen!! Har noen "sammentrekninger" i kveld, så begynner å lure på om noe er på gang. Men som 1.gangs er det neimen ikke lett å vite.. Uansett; Lykke til med fullmånen jenter
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Hadde absolutt ikke gjort noe om fullmånen hadde hjelpt litt til her i gården nei... ;-) Da min søster var gravid fikk hun beskjed fra sin jm at det var flere fødsler den uka det var fullmåne, så krysser fingrene for alle oss håpefulle. ;-)
Aylinah Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Hehe ja,fulmånen får bare komme..Men,har liten tru på at månens kraft får denna ungen ut,den her er for sta tror jeg hehe ) Til dere andre,masse lykke til ) Ser ut til at mitt fødestv funker,så grab til dere dere som kan.for jeg deler ut hehe
Fødeklar_ja! Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Var fullmånen natt til i dag eller er den i kveld? skjedde ingenting her i natt hvertfall, begynner å tro at dette er en oktoberunge vi får og ikke en septemberunge
Aylinah Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Det er i kveld den er,som det står her over...... Så lykke til hehe ) Jeg også har begynt å tro mere på en okt unge gitt hehe
Fløffy Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Skjønner at det kommer til å bli en travel natt på føden i natt - hvis dere alle skal føde ) Men sist jeg fødte hadde det vært fullmåne noen dager før og da sa de at det hadde vært kaos på føden. Sender masse fødestøv til dere alle...!
*dragonfly* Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Kanskje det har noe med at når folk innstiller seg på det så følger kroppen på Jeg er 8 dager på overtid, så jeg blir gjerne med å føde i kveld. Måtte fødeavdelingene bli stappfull
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Jeg sov nesten ikke i natt pga kraftige kynnere, og jeg krysser fingrene for at fullmånen har NULL virkning på meg i natt.... Vi har ikke barnepass til de to eldste dersom det skulle bli fødsel akkurat nå, så PLIIIIIIIS bli der inne bare frem til helga i allefall......
Propellmamma til 2 Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Kan jeg også få bli med å føde selv om jeg har 8 dager til termin??? Har sååå vondt i bekkenet.... he he :-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 jaaaaa,er rimelig klar ja:)) termin i morgen i følge ul,men 11 dager over termin i følg mens... æ vil føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø )))))))))))
Birgitte82 Skrevet 26. september 2007 #18 Skrevet 26. september 2007 jeg vil også føde!!!!!!!har fortsatt 8 dager til termin da men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå