Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Tusen tusen takk for oppmerksomheten på min bursdag. Anlej =) Tusen takk for det nydelige smykket. Bente Tusen takk for de skjønne blomstene fra deg og jentene. Dere er bare herlige begge to =)))) Stor klem
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Bare koselig vennen ;o) Du er verdt det... klem
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg som bare kjefter og smeller og er som en illsint "liten" lemen *ler*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Har aldri opplevd å bli kjeftet på av deg jeg ;o)
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Kjefter ikke på de jeg er glad i da =) Bortsett fra Ingar da men det blir noe helt annet *lersåjegrister*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Er jo derfor vi har de mannfolka... Er det ikke?? thihi Tror nok kanskje P. får litt kjeft oppgjennom og da ;o) Snakker av erfaring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå