Paddelora Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Lurer hvordan dere lærte babyene deres å drikke vann. Min lille har fått litt på skje samtidig som han fikk grøt, men jeg tror han ble veldig forvirret... Er kanskje ikke så rart hvis han forventet grøt, og så fikk vann. Er det lurt å kjøpe drikkekopp eller hva bør jeg gjøre? Han er 4,5 mnd og får både pupp, flaskemelk og litt grøt.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg brukte vann på flaske, men du kan sikkert prøve tutkopp snart. De sier vel en 5 mnd. I beg ville han ikke ha vann i det hele tatt, men fortsatte å gi hver dag og nå elsker han vann. Vil ikke ha noe annet;)
77modell Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Tror nok han klarer seg uten vann. Og om du vil gi det så hadde jeg gitt litt på flaske innimellom grøten.
Kaja_07 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Sønnen min er 6 mnd og får vann fra drikkekopp. Han drikker bare litt innimellom, mest for at jeg vil lære han å like vann. Han tar noen slurker etter å ha spist grøt og ellers litt innimellom hvis jeg gir han. Men han er ikke kjempe begeistret enda...
Paddelora Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk for svar! Da prøver jeg vann på flaske i morra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå