Gå til innhold

Noen som kan hjelpe???????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd i ett år nå. Så langt uten hell.

Men nå er jeg i tvil. Jeg er en uke på overtid, har ca 1 grad celcius over normal kroppstemeratur.

Har hatt vondt i brystene men det har gitt seg litt. Mye kvalm og uvel. Har hatt litt spotting innimellom. Men det er veldig lite.

Jeg tror og håper, men de j.... testene slår ikke ut.

Hva skjer med denne teite kroppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At temperaturen holder seg høy er jo et ganske sikkert tegn på graviditet. Men vet du sikkert når du hadde eggløsning da?

Skrevet

ganske sikker på at det var 7 september.

 

Skrevet

Det kan vel gå en stund før testene slår ut.. Jeg er også en uke på overtid.. negativ test :( Frustrerende

Skrevet

krysser fingrene for deg, det kan jo høres sånn ut.. kanskje du bare er en av de som produserer hcg seint

Skrevet

Har du målt om morgenen???

Skrevet

Ja jeg håper og håper.

Det hadde vært så kjempe topp

Men prøver å ikke bli for ivrig, da blir jeg bare skuffet

Skrevet

ja har tatt test om morgenen på mandag. skal teste igjen i morra

Skrevet

jeg har normalt temp på rundt 36 og nå ligger jeg aldri under 37

Skrevet

kan jeg få se tempkurven din???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...