helen79 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Vi har prøvd i ett år nå. Så langt uten hell. Men nå er jeg i tvil. Jeg er en uke på overtid, har ca 1 grad celcius over normal kroppstemeratur. Har hatt vondt i brystene men det har gitt seg litt. Mye kvalm og uvel. Har hatt litt spotting innimellom. Men det er veldig lite. Jeg tror og håper, men de j.... testene slår ikke ut. Hva skjer med denne teite kroppen
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 At temperaturen holder seg høy er jo et ganske sikkert tegn på graviditet. Men vet du sikkert når du hadde eggløsning da?
helen79 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 ganske sikker på at det var 7 september.
nr2-imagen:) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det kan vel gå en stund før testene slår ut.. Jeg er også en uke på overtid.. negativ test Frustrerende
2prinsesserogbim Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 krysser fingrene for deg, det kan jo høres sånn ut.. kanskje du bare er en av de som produserer hcg seint
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Har du målt om morgenen???
helen79 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Ja jeg håper og håper. Det hadde vært så kjempe topp Men prøver å ikke bli for ivrig, da blir jeg bare skuffet
helen79 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2007 ja har tatt test om morgenen på mandag. skal teste igjen i morra
helen79 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 jeg har normalt temp på rundt 36 og nå ligger jeg aldri under 37
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 kan jeg få se tempkurven din???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå