Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 mensen i dag:( skuffet nå ja:( trodde jeg var gravid nå ja,men dengang ei...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det har jeg også opplevd.. Kjempekjipt og rart. Vet ikke hva som er grunnen. Om man har vært befruktet, men at det ikke fester seg eller hva. Uansett, vi får bare fortsette å prøve, så klaffer det en dag vettu!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 trodde det var slik at en kunne få mensen de første mnd selv om en er gravid jeg.. og en strek er jo en strek uansett hvor svak den er!!(det fortalte cb-testfolkene meg for bare noen dager siden..) ikke det at jeg vil gi no forhåpning.. men du kunne jo tatt en tlf og hørt med fastlegen el no?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det skjedde med meg for to måneder siden. Testet positiv på fredagen og fikk mensen på onsdagen. Tok ny test og den var negativ. Er livredd for at det skal skje igjen.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 det sies jo at ett skyggestrek trenger ikke være det samme som pos. men jeg hadde jo forhåpninger da... men er nok mensen som kom ja:( forsøker på nytt igjen okt. mnd..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 huff skikkelig kjipt ja:( blir deppa av slikt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå