Gå til innhold

Dere som har brukt pergo... Hva med pausemnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med ustabil syklus som har brukt pergo. Fikk dere normal syklus den mnd dere brukte pergo? Og hadde dere stabil syklus i pausemnd også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke pausemnd jeg....

men hadde samme syklus som jeg pleier gjennom alle kurene og

etterpå også.

fått sendt gubben til legen?

kan du ikke bare ta en prøve mens han sover og ta med på jobben??

hihi......

Skrevet

Han var og sjekket soldatene sine før jeg fikk mer utredning. Gyn mente det ikke var vits å starte utredning av meg før han hadde sjekket seg

Skrevet

men skulle han ikke ta blodprøver?

Skrevet

Å ja...nei, ikke kommet så langt. Hatt for mange andre ting å gjøre denne uka. Men skal nok få han dit :)

Skrevet

Jeg vet ikke om det går an å dra min erfaring inn i dette. Før jeg begynnte på pergo hadde mine sykluser blitt ustabile, EL kom på dag 18 i stede for dag 14. Jeg gikk derfor til akuounktur som fikk EL på dag 14 og 15. Første gang jeg brukte pergo gikk jeg til akupunktur samtidig, derfor fikk jeg EL på dag 15. mns etter (i pause mnd med pergo) gikk jeg ikke til akupunktur og fikk EL på dag 19, akkurat som før jeg startet akupunktur behandling. men jeg ble gravid da

Skrevet

Jeg pleier oftest å ha syklus på rundt 32 dager. Sist mnd ble den på 31 dager (pergomnd) Men så er det disse mnd innimellom som kan være på 40-70 dager da. Så håper at pergo faktisk funker denne mnd også slik at syklusen ikke blir over 40 dager i alle fall

Skrevet

Dersm du vanligvis uten pergo pleier å ha en syklus på 32 dager så blir nok ikke syklusen din noe særlig lengre enn 40 dager dersom den bli litt lengre

Skrevet

De korteste syklusene mine er 32 dager. Men så kommer de laaaaange innimellom da! Som f.eks hadde jeg ingen mens fra 20.juni til 9.august... Og da er det ikke lett å treffe eggløsning. Derfor var jeg glad da neste kom 8.sept. Hadde derfor regnet ut at neste ikm burde være 8.okt, men begynner å tvile på det gitt...

Og i november skal vi være borte fra hverandre en uke, så enten bør TR dukke opp NÅ eller så får den holde seg unna en stund til slik at neste eggløsning ikke havner midt i borte-fra-hverandre-uka :)

Skrevet

åå, da sjønner jeg. Pergon skal jo ha effekt i pause mnd også, men kanskje den blir litt forsinket, men ike så forsinket som 70 dager, for da tror jeg ikke den har klart å gitt deg noe effekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...