Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Mannen min gjorde dette før, hver dag, det var et stort problem. Han sluttet før vi fikk barn, og har vært kjempe flink. MEN, jeg skulle inn på meldingsinboxen hans for å finne et bilde som mamma hadde sent, og så da en melding i fra han som var dealeren hans før. (Jeg viste ikke at han fortsatt hadde nr. lagret engang) på den meldingen sto det "Åja, jeg skjønner, når er det hun reiser da?", i neste melding sto det "oki, ring meg når du kan, så blir det ordnings;)". Jeg var bortreist en helg for to uker siden, sjekket datoen på meldingen, den var sendt kvelden før jeg dro. Sjekket anropsloggen hans, han hadde ringt "dealeren" rett etter jeg dro. Husker jeg også stusset over at han plutselig hadde rulle tobakk når jeg kom igjen, han røyker sigareter til vanlig. Jeg syns dette virker meget suspekt, men vil ikke konfrontere ham uten at jeg har sikkrere bevis. Jeg NEKTER å havne inn i den dritten igjen! Men hva gjør jeg? Noen som har vært bor i lignende og har noen tips til hvordan jeg eventuelt kan finne ut om mine misstanker stemmer?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg kan ikke gi deg noen gode råd, men det høres ikke bra ut. Rart at han ikke har slettet meldingene...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Ja, det er jo rart at han ikke har slettet de. Men jeg bruker jo aldri å se på tlf. hans da. Det var bare mamma som sa at hun hadde prøvd å sende en mms til meg for noen uker siden, men det hadde ikke gått, så da hadde hun sendt til ham i stedet. Så da skulle jeg bare inn å se om han hadde fått bildet. Huff, syns dette er så ekkelt jeg. Han hadde en knekk noen uker etter at han sluttet. Da hadde han vært og kjøpt, men så fikk han så dårlig samvitighet overfor meg at han knakk sammen og fortalte det. Hadde ikke røyka noe, så vi kasta det han hadde kjøpt i do. Så jeg prøvde i sta og si at jeg var så stolt av ham som hadde greid seg så bra (holdt seg uten i over et år), for da tenkte jeg han kanskje fikk dårlig samvitighet om han hadde gjort noe. Men fikk ingen respons. Det beste er nok å si det som det er, at jeg så meldingen og ble litt bekymret. Har bare så liten lyst å "ikke stole på ham". Og så er jeg så redd for at han skal si at "jo, jeg røyker" for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere da...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 jeg har samme problem, men med eksen (far til barnet mitt/vårt)... Han har barnet under tilsyn. Men for en måned siden så snakka vi om å starte på nytt, og da skulle han slutte å røyke hasj. Har gått helt fint. men nå så merker jeg det er noe med han, han oppfører seg rart. kommer ikke innom mer, glemmer hva vi snakka om tidligere... Han lova også å begynne på prøver (men det sier han at han ikke trenger, bare helt sånn plutselig nå)... Jeg har konfrontert han. han blei ikke sint en gang.. skikkelig dritt.. For jeg ville virkelig at det skulle fungere Det du bør gjøre er å konfrontere han... For du høres jo ganske sikker ut... Det er jo faktisk den gamle dealeren som skriver om å få noe "ordnings" til han.. Og det at han har inrømmet og kasta det før, betyr ikke nødvendigvis at han gjorde det nå.. Skjønner deg at du lager "unnskyldninger" for han, men når jeg leste det du skreiv så skjønner jeg at jeg gjør det samme... Kanskje man bare må sette HARDT MOT HARDT eller hva man sier?? Det skal jeg gjøre hvertfall... lei av all den dritten, og så dritt lei av å bli tatt som go'troende og "dum"
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Det virker jo som om samboeren din gjerne VIL klare å slutte. Kanskje du gjør han en tjeneste ved å fortelle det.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Det ordnet seg faktisk! I går da vi hadde lagt oss sa han plutselig ut av det blå at han hadde en innrømmelse å komme med. Han hadde vært kjempe frista til å røyke da jeg var bortreist. Hadde tilogmed ringt ..., men så hadde han ombestemt seg etter jeg dro. Og ringt tilbake og sagt han ikke ville ha alikevel. Hehe, da hjalp vist den lille rosen jag gav ham på samvittigheten alikevel da. Tviler på han hadde kommet med en sann innrømmelse om han faktisk hadde hvert å røyka. Han aner jo ikke at jeg hadde sett meld. og hadde misstanke.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Ja hvis du vil TRO på det så.. Nå kjenner ikke jeg mannen din, men de som driver med dop eller har drevet med dop generelt- Har en tendens til å "safe", Og er UTROLIG flinke til å juge....
Himmelblå Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Vis han meldingene, spør hva dette er for noe og konfisker kredittkortene hans, du får styringa på økonomien. Seriøst ment. Oppfører han seg som et barn så får du holde han i nakken. Hvis han nekter så be han ta en blodprøve, så skal vi se hvem som ikke vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå