Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 salte bjørner?? Sambo var ute for å kjøpe det til meg tidligere i dag, men fant det ikke. Alle butikkene sa at det var lenge siden de hadde hatt disse inn i butikken... HJELP!! Jeg bare MÅ ha... Hehe... ;-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 De har det på videosjappa her jeg bor. Ikke lenge siden jeg kjøpte det. Prøvde han på bensinstasjon f.eks?
fullrulleihuset Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Har du sett den nye narvesen reklamen.....han nordleningen som forteller ei røverhistorie til kompisene med smågodt. Mener jeg så salte bjørner der. Fikk også skikkelig lyst på!!!!!!!!!!!!!! Prøv på narvesen =)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg finner de av og til, men sjelden i dagligvarebutikker. Men kiosker kan ha de. Hva med salte fisk da? Er ikke det en god substitutt??
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Ja, han hadde vært på bensinstasjon, narvesen og matbutikker... Men jeg mistenker at han ikke var innom så mange plasser, har var nemlig VELDIG ivrig på å komme seg hjem til pannekake-middag!! :-) Heldigvis skal jeg inn til byen selv i morgen, da skal alle butikker og kiosker tråles på jakten etter salte bjørner! Hehe, finner jeg de, kommer jeg sikkert til å kjøpe 10 esker!! ;-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Narvesen har det her i alle fall + bensinstasjonen borti gata(he he, husker ikke merket nå gitt)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Nei, salt sild er ikke det samme... ;-) Hehe... Han hadde kjøpt med seg mini piratos som substitutt, men nei... Hihi, sjarmerende gravide... ;-) Så også Narvesen reklamen med bjørnene i, og det var da lysten kom!! Jeg bare MÅ ha!! Hehe.... Håper jeg finner de i morgen!! :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2007 Takk, jenter! :-) Om jeg ikke finner de her vi bor, sender jeg penger til dere, så får dere sende godtepakke oppover til meg!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå