Vestlandslefsa Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Tenkte det var på tide med en liten oppdatering igjen. Mina er nå på bedringens vei, trykket i lungene hennes er på vei til å normaliseres og det hele har bare snudd totalt:) Lille Mina er virkelig en liten solskinnshistorie:) Hun vokser og begynner å bli en stor jente. Hun flørter og smiler til oss hele tiden. Hun er fortsatt avhengig av noe pustehjelp, men vi er igang å trene henne uten også, men dette blir hun fort sliten av. Legene har veldig stor tro på at vi vil få henne frisk, men de kan selvfølgelig ikke garanter noe. Vi har vendt oss til å leve i usikkerheten, vi er bare glade for hver dag vi får ha henne hos oss og for hver dag det er fremgang. Jeg kommer aldri til å kunne få rost legene og sykepleierene nok, de har virkelig hjulpet oss med å holde motet oppe. Det er takket være dem at vi har kunnet fungert så bra som vi har gjort oppi dette. Jeg kommer innom med flere GODE nyheter etterhver:) Stor klem fra en veldig lykkelig
fullrulleihuset Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Så bra å høre! Masse lykke til videre!
Niem og Patrick Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Så bra!! Nå ble jeg glad Lykke til på ferden videre, alle sammen
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hei Vestlandslefsa ) Beste ønsker for dere og vesle Mina. Hun er nok en skikkelig fighter lille jenta- som vil gi mamman og pappan sin mye glede fremover ! Klem fra
~Roskva~ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Åååå, så flott!!!! Det er godt å høre om dem det går bra med innimellom også. Jeg har fulgt litt med dere her inne, selv om jeg ikke er så ivrig å skrive svar overalt. Lykke til, til dere og lille Mina!!!
Mamzen Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Så fint!! For hver dag som går blir hun jo bedre og sterkere:) Lykke til videre, fint å høre fra dere!
Adriansmor med tulla Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 å så kjekt å høre at alt går bra.. får noen tårer i øynene her ja=) Håper alt forsetter å gå kjempebra og lykke til framover=)))
junea Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Det var godt å høre da:) Har fulgt en del med på historien til lille Mina. Sterk lita jente det dær! Masse lykke til med dere. Venter spent på ny oppdatering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå