Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har dere sett at babyen ligner på dere selve og pappaen med en gang den er født? Mens dere har vært på sykehuset?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg syntes datteren vår var lik min bror rett etter fødselen. Men har egentlig aldri sett at hun har vært lik verken meg eller sin far.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Neei han lignet på søskenebarnet mitt. men nu e han akkurat som meg, alle sier det. Han er 1 år.
betty74 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Svigermor og svigerfar mente hun var veldig lik faren, mine foredre kunne se likhetstrekk med meg. Jeg selv synes vel egentlig hun lignet mest på seg selv, dessuten var hun rød og flat-trykt i ansiktet og ikke så lett å finne likhetstrekk da..
Mamzen Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 min første var prikk lik sin far, han så det selv også min andre lignet egentlig ikke på noen de første mnd
Athina' Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Datteren min var prikklik pappan sin. T.o.m jm sa med glimt i øye til han at denne klarer du ikke å lure deg unna nei :-)
Lady36 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Dattra vår har vært lik sin pappa siden hun stakk nasen ut, og hun er fem år straks, og jeg har hittil ikke greid å finne likhetstrekk med meg selv...
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Jaaa! Alle syntes hun ligna pappaen sin på en prikk:-) Jeg så det godt selv også. :-)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Nei, jeg så ikke det mens vi var på sykehuset.... Men flere andre som sa det da... Vet ikke om det var fordi de "måtte" si det eller ikke da...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Han lignet definitivt faren. Vi så det allerede på UL at han kom til å bli lik sin far og UL-bildene stemte veldig godt med hvordan han så ut da han kom ut:) Alle lo da de så sønnen vår og kalte han bare for mini-"pappa". Så ingen likheter med meg selv den første mnd, men nå er han mer lik meg enn faren egentlig. Forandret seg mye på 3-4 mnd.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Tullemor var meget lik sin far =0)
prøvekluten+3små Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 ...og veit dere hvorfor de fleste ligner far når de kommer ut? dette er henta fra dyreriket,og stammer mest sannsynlig fra den gangen mennesket og var mere dyrisk;o) ungene ligner på faren med en gang de er født,fordi faren ikke skal avvise de..altså for at far skal se at barnet er hans og ikke en annens;O) så om det på nathional geographic for ikke lenge siden
Fløffy Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Lille snuppa var helt lik pappaen sin, ja. Men rundt 6-8 uker så skiftet hun utseende og er prikk lik meg da jeg var liten.
Propellmamma til 2 Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Ja, hun så helt ut som pappaen sin da hun ble født - nesten litt skummelt. Men nå er hun en perfekt blanding av oss begge (3 år).
polipe Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 syntes ikke gutten vår lignet på noen av oss.. helt egen!
Impulsiw Skrevet 26. september 2007 #18 Skrevet 26. september 2007 når jeg fikk dattteren min synes jeg hun var prikk lik min mor! Sønnen var VELDIG lik sin far... hadde samme trekkene. Merkelig...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. september 2007 #19 Skrevet 26. september 2007 Snulla ligna skikkelig på sin oldemor (min mormor)...var litt skummelt hvor mye de ligna! Men det endra seg og nå ligner hun på seg selv! Spira ligna på søstera si.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. september 2007 #20 Skrevet 26. september 2007 min gutt var prikk lik meg da han ble født... men det tok ikke mange ukene før han var prikk lik pappa. Nå er de så like at man ikke skulle tro det, mens meg?meg ligner han ingenting på :-p
Pimienta Skrevet 26. september 2007 #21 Skrevet 26. september 2007 Syntes ikke han ligna på noen av oss, bortsett fra at han hadde mitt (og min families) spesielle hårfeste. Etterhvert fikk han også min/min familie sin karakteristiske øyenfarge, så der er det noen sterke gener. Men ellers har han sitt helt eget utseende...
Ranveig R Skrevet 26. september 2007 #22 Skrevet 26. september 2007 Guten vår er no 2 år, og eg klarar enno ikkje å sjå at han lignar på nokon, sjølv om ALLE seier han er "som snytt ut av nasen" på faren. Eg synest berre han lignar på seg sjølv eg... Men eg trur gjerne eg klarer å sjå det dersom neste baby lignar på storebroen sin )
-spent- Skrevet 26. september 2007 #23 Skrevet 26. september 2007 Dattera vår var kliss lik pappan sin. Som snytt ut av nesa hans...hehe. Litt skummelt. Men nå er hun mer lik meg:)
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 26. september 2007 #24 Skrevet 26. september 2007 Han var og er prikk lik sin pappa og sin halv storebror!
saray Skrevet 26. september 2007 #25 Skrevet 26. september 2007 eldstemann var så lik pappaen sin at det var trasig....stakkars gutt.hehehe.neida.yngstemann var bare lik E.T.han fikk hard medfart og var ikke mye å se på første tiden,men han ble nok mer lik meg. så på 3d u.l at den i magen har mine lepper.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå