karro Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Gutten min på 2 år og 1 måned har stort sett vært veldig flink til å legge seg. Uten skrik og mas. Bare lagt seg ne dog sagt god natt. for 3 dager siden ble det plutselig noe helt annet. Han skriker og hyler i opp til 1 time. Roper på mamma og pappa osv.... Sovner ikke før halv 10 tiden.... Noen tips????
Learning to fly Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Fortell han att viss hna er rolig io f.esk 3 minutter, så komme rdu inn til han. Da skryter du av han for å være rolig og sier godnatt igjen. Og att du kommer tilbake om tre minutter viss han er stille. Om han hyler og skriker, går det lang tid før du kommer. Etterhvert som dette går bra og han er stille, så drar du tiden ut til maks 10 minutter, Du øker gradvis over to tre dager. Jeg gjør dette med mine barn, og da sovenr de fortere, samt føler sg trygge for troll og skumle ting. Når de er stille og ligger på puten, så sovner de jo fortere enn når de står og hyler.
2nj♥ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Sover han på dagen? Kjenner noen som har opplevd det samme og da hjalp det når dagsovingen enten ble kortet ned eller sluttet helt med. Hva gjør dere når han roper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå