Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 på en vogn til ei jente ? http://www.facebook.com/photo.php?pid=1350087&id=887395726&ref=mf
Odine! Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Omtrent slik farge vi hadde/har til vår jente. Men en advarsel: ikke ha den ute i en rå garasje. Vi har fått svarte flekker på den(jordslag) som jeg ennå ikke har fått vekk, og når jeg tenker på det, får jeg "baby-vogn-blues".
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Nei, den kommer ikke til og stå i den skitne garasjen vår. blir nok og sette den inn i gangen på kveldene, når den ikke er i bruk :-)
MammantilKaja Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 På Jernia får du kjøpt ei flaske (husker ik hva dn heter) som er til båtkalesjer og stoff. Tar bort jordslag Funker sikkert på vogna oxo
Odine! Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Takk for tips. Kalles det Ship Shape? Har kjøpt det, men det er litt klor i det, så er redd for å ødelegge vogna totalt/gjøre den skjoldete. Har du prøvd den på stoff? Gikk det bra? Uff nå kupper jeg visst fargetråden, men HI har sikkert skjønt at jeg synes fargen er et godt valg! ;-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Gjør ikke noe Odine :-) Godt at du likte fargen. Var så usikker på om dette kansje var en veldig guttefarge? Vet ikke hvorfor. Men, liker fargen godt selv! måtte bare høre andres synspunkter. :-) Du får løpe og kjøpe den middelet i morgen du da. Du kan jo teste det på en liiiten del på under siden av vognen eller noe? Der vil det jo ikke synes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå