Gå til innhold

Jeg har funnet verdens beste gummistøvler jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi testet Crocs sine gummistøvler. De er rå bra! De er like lette som de crocs vi har flydd rundt med i sommer, og de er helt vanntette. Har tatt test av de her hjemme ved å la de stå i en bøtte med vann, og de holdt helt tett, stod der i en time. Ble ikke kalde inni heller, som andre støvler. Andre støvler vi har hatt har blitt fuktige inni før det har gått en time, så jeg er kjempe fornøyd med de. Og tenk å løpe rundt i gummistøvler som ikke veier mer enn noen få gram da dere!

Jeg har kjøpt de på www.taylorshoes.com, ligger under crocs kids og heter georgie. Anbefales jenter! Kommer nok aldri til å kjøpe andre støvler jeg. Koster rundt 200 kr, kommer litt ann på dollarkursen. Du kan godt kjøpe de litt store, for de er så lette at det ikke er noe problem. Men husk at de er store i str da. Jeg bestilte 11/12 til vesla, og hun bruker 26/27. De er store til henne, men hun går fint med de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, de har jr også. Helt geniale, han foretrakk disse fremfor sandaler i sommer, hehe.

Ulempen er at de ikke er ike slitesterke som vanlige støvler. Jr sine sprakk litt fremme på ene siden, der den hadde blitt litt bøyd. Kjipt, men jeg kommer nok til å kjøpe flere par.

Kjøpte også på Taylorshoes - for på Skorinen koster de 599,- Sinnsyk forskjell.

Kan ogå legge til at jeg fant nesten tilsvarende på coop OBS! til 99 kr, men de var også med for. Som en cherrox, bare superlett. Har ikke tatt dem i bruk enda, men jeg får håpe de holder mål.

Skrevet

Oi, det hadde vært noe, å få de som cherrox mener jeg. Jeg kjøpte de nye til viking i fjor. De kostet 500 kr, og det er ganske mye for cherrox syns jeg. Jeg har lurt litt på hvor gode de er for bena da, men generelt er ikke gummistøvler det beste for bena uansett, så de er vel ikke noe værre enn andre tror jeg. De på obs skal jeg sjekke ut, hvis de har de her jeg bor da.

Skrevet

Det må du gjøre. De hadde vanlige tunge cherrox også, men disse lå litt for seg selv. Hadde dem i svart, militørgrønn, blå og rosa.

Tenkte å putte en såle nedi, så er de gode som gull på gufne regnværsdager.

Skrevet

dytter litt jeg, så flere kan se.

Skrevet

Har Friends sine gummistøvler. Er superfornøyd med de. Crocks sine har jeg ikke prøvd enda men det frister å kjøpe til neste år for snuppa. Hun er 20mnd. De Friends støvlene går og løper hun bra i, tørr og varm er hun også.. men har hørt mye bra om Crocks sine.. kanskje verdt et forsøk..

Skrevet

absolutt! Men de finnes ikke i de minste str. desverre. Tror 24/25 er de minste. Synd, for vesla på 14 mnd kunne virkelig trengt slike hun og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...