Gå til innhold

Plutselig lite liv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, nå er jeg plutselig blitt en del nervøs, jeg mista tvillingguttene mine ifjor bare to dager gamle. Nå er jeg gravid igjen og plutselig har jeg begynt å bekymre meg, er jo redd noe skal skje nå. Er nesten 28 uker og fram til noen dager siden har jenta i magen vært veldig aktiv. Nå synes jeg at det har blitt veldig mye mindre. Kjenner litt på morningen og på kvelden... men det er veldig lite. Er det normalt at babyen kan få litt sånne perioder der den er mer rolig? eller bør jeg undersøke det? vil ikke være altfor hysterisk egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillepia mi har dager hvor ho er mer rolig enn andre dager. Hvis det går over flere dager så bruker jeg å blir ganske så nervøs, men så tar aktivitetsnivået seg plutselig opp igjen.

Men er du nervøs så er det bare å ringe føden og snakke med dem. Spesielt med tanke på din opplevelse med tvillingene så er det ikke rart at du blir fort nervøs ved lite liv. Jeg har ihvertfall fått beskjed av føden at jeg bare må ringe hvis jeg lurer på noe.

Skrevet

du er ikke hysterisk om du ringer føden. er bedere for deg å sjekke det sånn at du slipper å være redd.

lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...