Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Når babyen kommer, så vurderer vi å flytte smurf inn i senga til pappaen, så kan jeg sove på jr sitt rom sammen med babyen. Da blir ikke pappa forstyrret av mating og raping om natta - og de to gutta kan stå opp og stelle seg om morgenen uten å forstyrre baby og meg. Hva tror dere ? Blir jo bare de første månedene til gode soverutiner forhåpentligvis er etablert, og baby kan sove på eget rom.
LegallyBlond Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Vi har gjort det sånn, fungerer supert! Her i huset våkner eldste fremdeles litt om nettene, så er veldig greit å ha det sånn. Roer seg med en gang når pappa ligger ved siden av.
Kari Trestakk Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Kan ikke skjønne annet enn at det må være en god løsning. Pappan vil jo "gå glipp av" litt av kosen med den nye babyen, men på den andre siden handler det stort sett bare om pupp, pupp og atter pupp i starten. Pappan får sove godt, du får sove så godt det er mulig, og storebror føler seg ikke alene. Tror jeg skal vurdere en sånn ordning neste gang, jeg også!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Ja, jeg tror det blir en ok løsning. Det er jo uansett ikke så mye kos for pappaen å gi om natta før han skal tidlig på jobb....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå