Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Her har vi en pjokk på 5,5 mnd som har holdt nettene levende de siste 2 mnd, så nå må jeg bare prøve med litt grøt på kveldstid.. Hvor lenge bør man tilvenne barnet med bare noen skjeer, før man kan gi større porsjoner..? Blander dere grøten med mm/mme? Jeg har bare brukt kokt vann de få gangene vi har prøvd.. det står jo det på grøtpakken..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 kommer an på hvordan grøt du bruker. Jeg gikk fort over til grøt man skulle blande med vann. Du må prøve deg frem med et par teskjeer i noen dager. Begynn med å gi på formiddagen så slipper du en eventuell kveld/natt med skriking vad magevonde. Så øker du etter noen dager. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 ok, takk. (huff, gav ham i kveld da.. mer enn en teskje for å si det slik... blir spennende å se..
77modell Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Med nr 2 skulle jeg så svært begynne emd et par skeier. Det gjorde vi første kvelden, men kveld nr 2 va han helt gal etter grøten så det ble nok en hel del meir, men det gikk veldig bra! Merka ingenting av vondt i magen. Eneste vi merka var at han sov om natta igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå