Babyfacepsycho Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har vært med om hvertfall 5 ganger før at dem stenger dørene med vogna imellom. Idag skjedde det igjen! Ikke bare en gang, men to. Klemte først en gang og så åpnet han igjen, men jaggu klemte han ikke vogna enda en gang før jeg fikk ut vogna. Snuppa begynnte jo gråte og var skremt. Hadde så lyst til og bare måke til sjåføren. Men jeg gikk bare frem og spurte han om han hadde tenkt og ødelegge hele vognen for meg. Ringte etterpå og snakket med avdelningslederen hans. Så får håpe det blir bedring nå da. Men skjer det en gang til så skal jeg ta saken videre. Er så dritt lei. Kan jo skade ungen hvis man har skikkelig uflaks!
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det er riktig! Det SKAL du gå videre. Det finnes så mange "snørrhovne" sjåfører med dårlig tid! Service vet dem visst ikke hva er lenger!
mayaya Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Tenk om du hadde stor unge som satt med hendene utafor da :-S *huff*
Babyfacepsycho Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Ja, eller om jeg hadde hatt barn som satt i bare en liten trille. Ikke alle triller som hadde holdt for og bli klemt sånn, det kunne jo hvertfall ha gitt galt. =/
Babyfacepsycho Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg passet også på og klage på sjåfører som kjører som griser. Man skal jo tross allt føle seg trygg når man kjører buss. Enda godt at avdelningslederen jeg snakket med virket som om han brydde seg. Han skulle ta det opp med sjåførene sa han. Han ble jo helt fra seg av det jeg fortalte han. Håper det blir bedring nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå