LillyMy+1<3 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg slutta på p-pillene i mellomjula i fjor, fikk mensen en gang i mars, å har ikke hatt den siden. Jeg og samboeren min har lyst til å prøve å få barn, men må jeg vente til jeg får mensen igjen eller har jeg eggløsning alikevel? Har vært til legen å tatt hormonprøver (blodprøver) Men de var det ingen ting i veien med. Skal til gynekolog om en mnds tid. Men er det noen som vet noe om dette? Har, med flere, så lyst til å bli mor:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg sluttet også på p pillen og hadde samme problemet, hadde bar e mens 2 ganger på et år, men vet du? jeg ble gravid alikevel:) har en gutt på 6 mnd og vi ønsker flere. Men er på dette forumet nå for jeg aner ingenting om syklusser, ikm og el og alt dette alle prater om. Jeg aner ikke hva dette er men har nå fått en vellskapt sønn der det:-)
LillyMy+1<3 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Takk, for svar! Skal si jeg ble litt letta Da er det bare å krysse fingrene og prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå