Smellt P. Tjukka Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Tror nok det blir en kombinasjon av alt ! Syns ikke hun skal ha godteri hver dag , og småting er jo bare irriterende for oss voksne ;-) , og aktiviteter tror jeg kan bli vanskelig siden vi får baby i november ... Men noe må jeg finne på !
blond Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Det er leeenge til jul! Vi kjøper nok en sjokoladekalender slik vi gjorde i fjor. Enkelt og greit, ikke minst populært hos de små!
PrinsesseSjefen Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 egentlig alle tre... pluss litt "nyttig" De får noe godteri på lørdagene oftest. Så har vi flere faste bakeaktiviteter, lussekatter, pepperkaker (der blir det tre "dager", lage deig, steke, så pynte pepperkakehus) og en eller to andre julekaker. Noen sokker og truser blir det alltid (av og til fleecehansker/pannebånd e.l.) og ofte strikker eller hårklyper Hente juletre en dag (er noen i byen som har fint opplegg rundt å hogge eget tre) og pynte det på lillejulaften. Hvis det er noe teater/kino/forestilling vi likevel skal på legger vi billettene i den dagen. Så er det litt leketing. kan være ballonger, såpebobler, faregstifter/tusjer, klistremerker... Hender jeg deler opp et puslespill, noe lego ting (må bygge selv for å få riktig biter til riktig tid ) Julaften prøver jeg å ha noe litt spesielt. Et år fikk de en "pop-up-bok" med julefortellingen. I år får de to eldste et lite julebroderi for barn jeg fant på nettet, må pønske på noe til 3 åringen der da. Jeg må sitte med kalender og turnusen min når jeg skal finne ut hva de skal få når... Litt dumt å bake etter skolen hvis jeg har kveldsvakt. Jeg synes det er moro å finne på ting. Bortsett fra det med hårting, og slik så er det ideer til både gutt og jente
Korse76♥ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 godteri, leker og litt praktiske ting tenker jeg... Som feks blyantspisser, smykker fra H&M osv
2 søte små gutter Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Samme som i fjor : pakkekalender med duplo, kjøper en stor pakke og deler den opp i 24 små slik at det blir noen klosser hver dag som til sammen i fjor deannet duplo-dyrehagen.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Her blir det pakkekalender. Nå begynner han å bli såpass stor (5 år) at det er litt mer å velge i til kalendern. Godis i kalendern prøver vi å unngå, men havner det noe av det der så blir det på helgedager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå