Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg innbiller meg at jeg gjør det. Mest sannsynlig gutt. Termin 9. oktober
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg venter en gutt 16 oktober :)
mamma og godguttene Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg venter gutt, har egentlig termin 3 nov men han kommer med k.snitt den 24 oktober :-)
Neetamor-mednyspire Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 tror det er gutt=) termin 23 oktober=)
eirin20 Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 gutt (om man velger å tro UL) termin 31 oktober skal føde på asker/bærum sykehus
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 her er d helt klart en gutt.. termin 4 oktober:)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 VI =) termin 6.okt, jordmor på UL var veeldig sikker,men d gjenstår jo ennå å se blir nok paff om d kommer ei jente,men d viktigste er såklart at nurket er friskt og fint
Anonym*Gullklump* Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Her er det en gutt det har de i hvertfall bekreftet på 3 ultralyder. Termin 17 okt:o)
r r r Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Tror vi venter gutt (føler meg slett ikke helt sikker etter bare en ul selv om jm var sikker...), ca. 15.okt.
*dragonfly* Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Jeg venter gutt, men ikke i oktober. Er 8 dager på overtid, men det kan se ut til at det er sjanser for en oktoberbaby alikevel.
-Lady Godiva- Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 Her venter vi gutt 30.oktober )
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 Gutt 26 oktober:)
flixi - mor til Oliver Skrevet 26. september 2007 #18 Skrevet 26. september 2007 her ventes også en gutt i slutten av oktober
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 26. september 2007 #20 Skrevet 26. september 2007 Vi venter en gutt 9 oktober )
Corneliuss Skrevet 26. september 2007 #21 Skrevet 26. september 2007 Vi venter en gutt. Termin 4 .oktober. =O)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 26. september 2007 #22 Skrevet 26. september 2007 vi venter også en liten gutt 17oktober,skal føde på Kongsvinger sykehus..
velsignet med to Skrevet 26. september 2007 #24 Skrevet 26. september 2007 Her kommer det en liten gutt, termin 7. oktober
Isilra Skrevet 26. september 2007 #25 Skrevet 26. september 2007 her kommer også en gutt termin 14. oktober - kongsvinger sykehus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå