Gå til innhold

Hvem venter GUTT i oktober?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg innbiller meg at jeg gjør det.

Mest sannsynlig gutt.

Termin 9. oktober

Skrevet

Jeg venter en gutt 16 oktober :):)

Skrevet

Jeg venter gutt, har egentlig termin 3 nov men han kommer med k.snitt den 24 oktober :-)

Skrevet

tror det er gutt=) termin 23 oktober=)

Skrevet

gutt (om man velger å tro UL)

termin 31 oktober

skal føde på asker/bærum sykehus

Skrevet

her er d helt klart en gutt.. termin 4 oktober:)

Skrevet

VI =) termin 6.okt, jordmor på UL var veeldig sikker,men d gjenstår jo ennå å se :) blir nok paff om d kommer ei jente,men d viktigste er såklart at nurket er friskt og fint :D

Skrevet

Her er det en gutt det har de i hvertfall bekreftet på 3 ultralyder. Termin 17 okt:o)

Skrevet

Tror vi venter gutt (føler meg slett ikke helt sikker etter bare en ul selv om jm var sikker...), ca. 15.okt.

Skrevet

Jeg venter gutt, men ikke i oktober. Er 8 dager på overtid, men det kan se ut til at det er sjanser for en oktoberbaby alikevel.

Skrevet

Gutt 26 oktober:)

Skrevet

her ventes også en gutt i slutten av oktober :P

Skrevet

Vi venter en gutt 9 oktober :o)

Skrevet

vi venter også en liten gutt 17oktober,skal føde på Kongsvinger sykehus..

Skrevet

Her kommer det en liten gutt, termin 7. oktober :)

Skrevet

her kommer også en gutt :) termin 14. oktober - kongsvinger sykehus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...