ana baroma Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Siden babyen er født med klumpfot har hun gips på begge beina, og det er jo vanskelig å kombinere med bading... Men når gipsen skal skiftes (en gang i uka), så kan jeg ta av gipsen og bade henne før vi drar og får ny... Nå kan det hende vi slipper mer gipsing fra i morgen *krysser alt vi har*, og da blir det bading myyyye oftere!! Men snart skal vi bade for kvelden.... alltid like deilig!
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Krysser fingrene for at hun slipper mere gips. Lykke til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå