Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvis man har bevis på at forloveden driver med damer bak din rygg. Forloveden driver å skriver at han er singel på nettsteder og møter jenter hvor vidt det skjer noe vet jeg ikke men har en mistanke til at han ikke bare møter dem for en kaffe kopp med tanke på at han operer med at han er singel... planen var at vi skulle gifte oss om 1år og vi har 2 barn sammen så dette var det siste jeg trengte nå. har fått tak i bilde av den ene dama han møter og mob nr hennes men er usikker på hvor vidt jeg skal tøre å ringe henne. noen som har noen gode råd å gi?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Har lest et brev mellom dem 2 hvor det står at de begge gleder seg til helgen for da skal dem treffes og kyss og klem skriver dem til hverandre så noe er det mellom dem. men samtidi hvis jeg ringer henne vil forloveden finne ut at jeg har snoka i brevet hvor nr hennes sto. har har ikke gitt meg noen grunn til å slutte å snoke ( liker ikke å snoke i andres ting så dette er ikke mye morro)
KariMari Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Synes du først og fremst må konfrontere forloveden din med dette. Det bør vel være første regel. Du bør ikke ringe dama før du har snakket med han iallefall. Still han til veggs og fortell han hva du har funnet ut, og ta det derfra.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 dette er ikke første gang jeg konfronterer ham ang nettprofiler han har og damer bak min rygg, men han nekter for det enda jeg sitter med bevis på svart og hvit hvor han faktisk driver med andre. tilogmed mine venner har sett ham på nettsteder hvor han utgir seg for å være singel og er med på det ene og det andre, han har tilogmed lagt ut 2 av sine mob nr hvorav det ene er mitt nr men som han har brukt. så selv om jeg snakker med ham nå så vil han si at at han ikke gjør noe galt (selv om andre ser at det han driver med er galt) han vil ikke innse at det han driver med faktisk er sårende og uakseptabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå