Gå til innhold

PLIZ SVAR!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heji dere.

Hvordan finner man ut hvilke dag man er mest fruktbar når jeg ikke har regelmessig mens?

Jeg hadde to mnd med regelmessig, nå er det to mnd siden jeg skulle hatt mensen igjen. Jeg er ikke gravid for jeg har tatt tusenvis av tester men alle er negativ.

Har hørt det er den 11. dagen etter første dag mensen starter det er man blir gravid.

Men jeg hører så mye...

Hjelp meg, hva er det som egentlig stemmer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer vel helt an på syklusen... jeg har vel på 12 - 14 dag

Skrevet

det beste da er vel kanskje å bruke eggløsningstester:)

på pernilleinfo.no står det mye bra og interessant om sykluser og div.

Skrevet

måle tempen og eggløsningstester.. kommer tanta neste uke så skal jeg prøve det me temp måling.. har ei venninne som anbefalte det. tempen stiger ved el

Skrevet

Som det ble sagt her, så kommer det helt an på syklusen. I en vanlig 28 dagers syklus, er det vanlig med eggløsning fra dag 12-16.

Siste mndr har jeg hatt 20 og 30 dagers syklus og har hatt eggløsning rundt dag 16-17.

Men når du er i den situasjonen som du er så er vel det beste å se etter om kroppen kan gi deg noen signaler, som eggløsningsslim/utflod, murringer i magen. Dette er jo ulikt fra person til person, så vet ikke om du bruker å kjenne slikt. Eggløsningstester er jo en måte, men det blir fort dyrt om man må teste over langt tid fordi man ikke har peiling når EL kan komme. Temping er en annen metode, det har jeg ikke noe greie på, men det er det andre som kan mye om her på forumet.

www.pernille.info, er en side med mye info ang syklus og eggløsning, du kan jo ta en titt der

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...