Milda72 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei, Har hatt det vanskelig for å få barn, men har vært heldige å fått en sønn. Håper på i hvertfall et barn til... Kommer jeg til å få et barn til? Når blir jeg gravid, noen som kan se det? Går graviditeten bra? På forhånd takk:-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg tror du får et barn til. Jeg har følelse på at det blir litt aldersavstand mellom barna. Men hvor mye er jeg usikker på. Kanskje din første er mellom 4, 5 eller 6år Jeg kan ta helt feil. Hvor gammel er nr1?
Milda72 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Min sønn er bare 9 måneder. Skal igjennom en ny IVF snart igjen. Håper det ikke blir 4-6 år innen nestemann kommer.... Men, men det blir som det blir....
Milda72 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Takk for at du svarte meg!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 litt vanskelig å spå noen ganger når man har så lite å gå utfra. Når du får den hjelpen du trenger, tror jeg det blir kortere tid før du blir gravid. Jeg tror du vil lykkes på et av forsøkene. Det kan like gjerne skje på første som andre forsøk. Ta det med ro og tenkt positivt:-) Lykke til!
Milda72 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Takk og takk for at du tok deg tid å svare meg! Ha en fin kveld!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Håper det lykkes for deg/dere Ønsker dere masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå