Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Og nå lurer jeg på dette med vognbruk. Hvilke erfaringer har dere, hvor mye vognbruk er det etter fylte 2 år? Vi er ikke "avhengig" av vogn, den blir bare brukt på byturer, og småturer. Ikke til å sove i, og vi bor 2 minutt unna bhg, så ikke dit heller. Har en teutonia spirit s3, og lurer på om det er vits å kjøpe ny vogn..... Ny vogn, forde bremsen ike virker skikkelig og forde jeg ret og slett har lyst på ny. Hva sier din erfaring om behov for vogn etter fylte 2?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Min gutt har ikke brukt vogn etter fylte 2år. Men han ble 2år i vår, og vil tro man gjerne bruker vogn litt mer på vinteren. Han spør gjerne nå om han ikke kan få sitte i vogn. Mest pga at han fryser eller er trøtt. Vi går en del turer da. Ville iallefall prøvd uten vogn først. Utrolig hvor mange steder man kan bruke handlevogn også.
Kari Trestakk Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gutten min er 2,5 år nå, og vogna brukes veldig lite. Bor rett ved barnehagen, så til hverdags står den hjemme. Kombi-vogna vår satte vi bort for lenge siden, og bruker bare en paraplytrille. Den er kjekk å ha på handleturer. De små hjulene fungerer dårlig på snø, men ettersom den nesten bare brukes innendørs på kjøpesentre er det ikke noe problem. Så lenge ungne din ikke sover i vogna ville jeg droppet å kjøpe noen ny dyr vogn, og heller kjøpt en liten trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå