Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det sant at disse er mer smertefull enn de andre tennene?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jenta mi hadde noen urolige netter og var ganske sur og grinete i mange dager da hun fikk disse jekslene. De brukte lang tid på å komme frem også. Jeg skjønnte ikke hvorfor hun var så innmari sur før jeg plutselig en dag så at hun hadde fått enda flewre tenner, stakkar, hadde jeg visst det så kunne jeg gitt henne dentinox eller no.. Hun fikk disse da hun var ca 15-16 mnd. Men jeg vet ikke om de var vondere enn de andre tennene, hun har alltid blitt sur og grinete når tennene kommer.
lifa og Eline Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Snuppa får den første av 2.års jekslene nå den har brutt litt gjennom på det ene jørne men her ar vi ikke merket noe. Hun har stort sett fått tennene veldig greit men når hun fikk jørnetennene hadde vi noen netter der hun stadig våknet og småsutret, men som sagt nå har vi ikke merket noen ting. Varierer sannsynligvis fra barn til barn.
Beama Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Tror det er de som er på vei hos snuppa nå.. og de ser ut til å plage veldig=( De værste så langt... Men nå har hun alltid vært veldig plaget når hun får tenner. Hun er av den typen som våkner 5-10 ganger hver natt i flere uker, hyler skikkelig og sikler som ett uvær=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå