Oktobernurk:-) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har nettopp vært en tur på fødeavd pga mistanke om vannavgang. Har 17 dagerigjen til termin i dag. Jm mente det må ha vært utflod, og at denne kan bli vannaktig når fødsel nærmer seg. Har ikke fått rier enda, så regner med hun hadde rett... Noen som har opplevd dette?
Orki Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg har de siste dagene hatt vannaktig utflod. Har lurt på om jeg skulle ringe føden. Men tenkt at det er normalt sånn på slutten. Har termin om 10 dager. Sa jm noe mer om dette?
Oktobernurk:-) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Jm mente at dersom det var vannavgang ville resten komme når hun beveget på hodet til babyen (det skal være festet nå). Grunnen til at jeg trodde det var vannavgang, var at det var så store mengder (minst 1 dl) - trodde ikke utflod kunne komme i så store mengder på en gang...
Orki Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det har ikke vært så mye hos meg....Men sånn at det dekker truseinnlegget liksom..... Kanskje det skjer noe snart? ;-) Jeg fødte 9 dager før termin forrige gang.
bl0mma Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jag spurte min syster om detta (hon har 4 barn) Hon menar att om det er foster vann kan man føle det på lukten, hon sæger det luktar som salltvann... (sjøvann)
Oktobernurk:-) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Mine to har kommet ca en uke før termin, så jeg har egentlig vært litt innstilt på det denne gangen også. Men har vel heller ikke noe i mot at den nye lillebroren dukker opp allerede nå...:-) får bare avvente og se om det starter med rier i løpet av de nærmeste timene/dagene. Det er jo fullmåne i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå