Silja FullFres McQueen Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg og Libido- var på Ikea i Trondheim idag, kjøpte oss middag, og satte oss ved vinduet. La merke til to damer, 30-35 år, som ble sittende bak oss. De såg jo helt normale ut, var ikke noe spes med de lixom.. Men så hører vi: "Velkommen til Ikea, velkommen til Ikea. Ja, takk skal du ha! Mmm, godt med snørr på maten ja, maaaaasse snørr!!" Og så MASSE hysterisk, høy fliring.. De snakka ikke akkurat lavt heller.. Og det var BARE tull det de sa! Vi var sikre på at de måtte være litt "korte", eller dritings... Etter masse tullprat og hylfliring, snur Libido seg og ser på de. Så snur hun seg tilbake til maten. Da sier de: "Åhhh, er så voksen jeg sjø, derfor blir jeg så sur når noen har det gøy! Så da må jeg snu meg og seeee på de! For jeg er så voksen her jeg sitter med maten min med masse snørr på, og veska fiiint plassert ved siden av meg"... Osv osv.. =O Hva i all verden... De såg jo ikke tilbakestående ut heller liksom, de var jo helt normale, litt pyntede damer... Hadde det nå vært fjortiser så skulle jeg forstått at de holdt på sånn, men de var jo VOKSNE! Hehe.. Stusser litt på at det går an.... =P
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 jada herregud.noen har behov for oppmerksomhet sier nå jeg...kan de hadde en liten skrue løs..hvor gammel er du når du synes snørr er moro liksom.
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Ja, ikke sant.. Hehe... Var jo morsomt til å begynne med, for det var jo så tåpelig. Men tilslutt ble vi bare irriterte, for det ble rett og slett for dumt.. =P
~Snublefot~ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Mye rare folk... De sier sikkert det samme:p
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Hehehe.. Undrer på hva det var med de... =P
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Ja, DET må de nå få lov til...
Gjest Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 kødder du ?? hahahahahhaah herreugud.. sikker på at det ikke bare var noen fjortisser med overmodent utseende ?? herregud...man kan da ikke oppføre seg sånn..
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2007 Hehe, ja jeg er sikker.. Det var tydelig at de var over 30... Blir helt satt ut jeg.. Hehe..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Gu' det jeg tenkte når jeg leste det var: kanskje de vet noe du ikke vet.. kanskje de jobber på kjøkkenet .. Må jo ha vært helt skrullete damer
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. september 2007 =S DEN tanken hadde jeg ikke tenkt engang... Nei, jeg tror ikke de gjorde det, for de var jo helt på trynet.. Var ikke bare det med snørret de sa som var bare tull... *brekke meg*
Gjest Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Hadde sikkert røykt sokkene sine... ;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2007 Ja, NOE måtte det jo være... Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå