rosa og en blå Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 + enda mer pupp 20 min senere..ög nå er eg s øm at eg orkerr ikke mer..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei snuppa. He en sulten krabat du altså
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Heiiii:) ser du sliter med ammingen men kan ikke du prøve å smøre på brystsalve ?? hvor gammel er knerten?
rosa og en blå Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 han er 8 uker. tror du salven hjelper? har ikke noe sår. bare øm pga all pattingen liksom.. er ikke vondt å begynne amminga. bare etter 4-5min.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Kjøp PureLan salve. Den smører du på etter hver gang du har ammet, så trenger du ikke vaske den av igjen, den er helt naturlig. Ikke bruk papirammeinnlegg, bruk helst ull. Du kan først klemme ut noen dråper melk som du smører på brystvorten, la det lufttørke og smør PureLan på etterpå. 1-2 dager så merker du allerede forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå