Süsse Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvordan gaar det med nytt hus og au-pair?
lilja70 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Gammalt hus, au-pairen og eldstemann bor der, i sokkelen, gubben pusser fremdeles opp badet, og jeg nekter å flytte en tomme før jeg har nytt bad!!! (Hørte jeg bortskjemt drittunge??? --Svaret er at noen lærer av erfaring!) Med au-pair går det veldig bra, har hatt et par diskusjoner, men hallo, dere kjenner jo meg, hva er vel hverdagen uten diskusjoner? -Dessuten bruker hun min pc til å holde seg a-jour med omverden og hjemmesiden... Hvordan går det med deg og flyttesjau, da???
Süsse Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Bad maa man jo ha! Det er det bare menn som sikkert ikke skjönner. Vi har forholdsvidt nytt hus, saa det var bare aa flytte rett inn. Holder fremdeles paa aa pakke ut, henge opp gardiner, ordne med möbler etc. Det begynner aa bli fint
lilja70 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Har bad. Vil ha nytt bad. Gammalt rap. Høres ut som om de fleste som flytter jobber fortere enn oss, men... hva kan jeg si... neste gang bygger vi nytt. -Dessuten trives jeg veldig bra med å ha to hus!!!
Süsse Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Vi har to bad. Et for gutta og et for meg To hus hörtes nesten bedre ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå