Gå til innhold

Stem på meg! :-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg stemt jeg å- fatta ikke bæret så stresste lenge med det :)

(bare for deg hehe)

Hva kan du vinne da for noe spennende?:)

Skrevet

Tjoho!! :-D Jeg KAN vinne tur til Paris, men så mye flaks tror jeg ikke jeg har. ;-) Men jeg kan vinne premier fra L'Oréal til en verdi av 1000 kr. Tennplugg vant fordi dere stemte henne frem! :-) Vinner trekkes hver mandag, så stem på meg hvis dere gidder, hver dag denne uka! Hehe...

*Var det noen som sa optimist??* ;-D

Skrevet

Hehe-...du får lage en ny tråd da hver dag så husker vi det:)

Skrevet

Jeg skal lage ny tråd hver dag, ja - hvis dere med hånden på hjertet kan si at det IKKE kommer til å være ufattelig irritasjonsmoment. :-D

Skrevet

Får dere til å stemme to ganger?? Jeg stemte på meg selv én gang igår og én gang idag. Da jeg prøvde flere ganger, fikk jeg nemlig beskjed om at jeg allerede hadde stemt og ikke kunne stemme flere ganger etter hverandre. Hva i alle dager... Får ikke dere den beskjeden? Uansett, takk så hjertelig mye for engasjementet! Blir pinadø litt rørt her... :-)

Skrevet

Nei, jeg får ikke til. Men skal stemme på deg i morgen:) Ånei skal ikke bli irritert av de innlegga dine tihi..

Skrevet

Ja, er klar over at man bare kan stemme en gang pr dag, men jeg brukte en annen datamaskin ;)

Hehe...

Håper du vinner, skal stemme på deg daglig til mandag:)

Bra tips, enig i det!:-)

Hva kan du vinne?

Skrevet

Whoa, her går det så det suser!! :-D Da må vi prøve å holde det gående til mandag! Å, så glad jeg blir hvis jeg vinner. :-)

Skrevet

Stemte på deg i dag også jeg;)nå er du på 32.plass!

Skal prøve å huske å stemme på deg hver dag, håper virkelig du vinner noe;)

Skrevet

Tenk at du brukte en annen PC for å kunne stemme på meg to ganger! Idag er jeg lettrørt assa... ;-D *SUKK*!!

Jeg KAN vinne tur til Paris, men det tror jeg ikke at jeg gjør. :-) Men er jeg på første plass på mandag, vinner jeg produkter fra L'Oréal til en verdi av 1000 kr. Jeg som er så glad i sånt!! Kommer til å bli suuuperglad hvis jeg vinner... :-D

Skrevet

Tur til Paris er hovedpremien:-D

Og varer for 1000 kr fra L'Oréal :)

Skrevet

Der fikk du min stemme og :) bra tips:)

Skrevet

Hehe... Jeg tror faktisk jeg er enda lengre oppe, for det der oppdateres ikke så fort! Eller så er det det at det skal flere stemmer til jo lenger opp man kommer. Likevel - spennende....! :-) Mange snille og omtenksomme Skravledamer, ser jeg. Det skal jeg ikke glemme. :-D

Skrevet

Tusen takk. :-) OG - idag, som igår, har mitt tips fått flest stemmer. Hihiiiiii :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...