EJsinMamma Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Heihei Lurer på om det er babyen som klargjør seg på slutten av svangerskapet som gjør at jeg føler meg så støl nederst i magen, eller hva kan det være.? Har hatt litt ubehag i magen og i ryggen idag. Dessuten lurer jeg på om det er noe forandringer i forbindelse med datoen lillemann blir født og fødselsforløpet?! ( 14. oktober er termin ) Har så lyst å ønske han velkommen neste uke... Sorry maste ( men tenkte det kunne forandre seg ) Jeg er født 110187 sambo 090275 og hvor mye penger trenger vi legge av til bryllupet vårt i Mai i paris? Eller får vi/ vinner vi noe? Ser du det? Asofe
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei. Jeg tror ikke dere vinner noe i nærmeste framtid. Jeg ville ihverfall ikke gått ut fra det. Hvor mye penger dere skal legge i brullupet kommer helt an på hva dere ønsker. Lytt til deg selv. Du har de beste svarene. Ikke la andre fortelle deg hva du skal gjøre. Du kan styre ditt selv. Ta egne valg. Ha tolmodighet. Barnet kommer når det kommer. Jeg kan spå en dato, men sannsynligheten for at det faktisk skjer er nok liten. Jeg tror fødselsforløpet ditt blir helt normalt. Jeg tror du heller føder ca tre dager før termin, enn at du går på overtid. Det at du føler deg støl kan kanskje være hode som fester seg, men det vet jeg ikke helt sikkert. Lykke til!
EJsinMamma Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 har du evner til å se hvor stor sønnen vår kommer til å være ved fødsel? også luer jeg på om du ser om jeg har slanket meg mye før bryllupet vårt..?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg er ikke så flink at jeg tror jeg klarer å se hvor stor barnet blir. Jeg kan prøve. Jeg tror det blir passe stor fin bebi. Kanskje litt større enn gjennomsnittet. Om du klarer å gå ned i vekt til brullupet...for meg ser det ut som du klarer det. Jeg tror du blir fornøyd. Hvor mye vet jeg ikke. Mitt beste råd til å gå ned i vekt er aktivitet. For meg ihvertfall har det nesten alt å si. Og selvfølgelig tenk på kostholdet. Men aktivitet er ernormt viktig. Spennende tid for deg med bebi og brullup :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå