Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Synst barnefilmene er sååååå lange. Min gutt på 2,5år elsker film, men flere barnefilmer er jo over 2 timer lange. Noen med erfaring? Og hvilken film så dere?
Guttemamma x 3 Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 For en mange år siden var jeg med tantebarnet mitt på 2 år og 3 mnd på kino sammen med barnehagen. Vi så "Reisen til julestjernen". Det gikk fint, men det var litt skummelt. Hvis du vil prøve er det sikkert lurt å få en plass ved utgangen slik at det er lett å gå ut hvis tålmodigheten tar slutt.
#Ariadne# Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 var på kino med snuppa da hun nettopp var fylt 2. var på meet the robinsons. den disney filmen. innholdet var litt avansert for henne, men hun syntes det var kjempe gøy. satt som ett tent lys... hehe
tuppemor-75 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 vi tok med vesla på teater (Putti Plutti Plott) da hun nettopp hadde fyllt 2 år. det var en stor suksess. jeg tror det varte i 1,5-2 timer, med pause. hun hadde ikke tid til å spise medbrakt frukt og drikke. da hun var 2 år og 3 mnd tok vi henne med på kino, og så Elias og Kongeskipet. jeg husker ikke hvor lenge filmen varte, men vesla fikk ei flaske vann, og ei stor korg med baconcrisp, og ei pute å sitte på, og der satt hun og gumlet, lo, og kommenterte filmen til den var slutt. både pappaen og jeg var med. vi satt på hver vår side av henne begge gangene. jeg foreslår at du prøver, og hvis han blir for lei, så er det bare å gå. men husk at på barnefilmer, så er det lov å snakke, samt mer uro i salen (enn på voksenfilmer). dette gjør også at du med god samvittighet kan ta gutten din på fanget, og prate med han om hva som skjer på lerretet, hvis han mister konsentrasjonen. lykke til!
hostogharkheledagenlang Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg var på kino med gutten min litt før han var 2 år, vi så på Elias og kongeskipet og det gikk kjempe bra. Satt litt på sete og litt på fanget mitt også hadde han noen gullfiske rog gumle litt på. Det er nam ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå