Gå til innhold

HSG

Mamma83 ♥♀08♂10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt HSG og kan fortelle litt? Jeg har fått henvisning, men har lest at det kan gjøre vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. mener du hcg? hvis det er det så er det bare en blodprøve som blir tatt i armen, et lite stikk bare..måler hormonene i kroppen når man er gravid..kan hende det er jeg som driter meg ut nå altså..hehe..har bare ikke hørt om hsg...

Skrevet

HSG er røntgen av egglederene. Ikke helt funnet ut hvordan man gjør det enda, men det sendes iallfall kontrastveske gjennom egglederene samtidig som de tar røntgen. Det kan visst gjøre vondt... Så jeg er da selvfølgelig bekymret.

Skrevet

Åh, dette skal jeg og gjøre...

Enten var det røntken eller ul av egglederne... for å sjekke om de er tette.

Er det derfor du skal?

Å herregud ikke si det er smertefullt daaaa!!!

Skrevet

Jeg syntes bare at det var ubehagelig da de satte inn spekulmet, selve undersøkelsen kjente jeg ikke noe til. Nå fikk jeg påvist tette eggledere og det kom jo derfor ingen veske opp i mine eggledere. Kanskje det var derfor jeg ikke kjente noe. Jeg fikk tilbud om beroligende tabeletter før undersøkelsen men valgte å takke nei til det. Lykke til!

Skrevet

Jeg har forstått det sånn som at det kan være vondt, men varierer. Hun ene på "slitere" har tatt det og syntes ikke det var vondt, men jeg synes vanlig GU kan være litt vondt.. Har du tatt innvendig UL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...