idamortil2 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Går å veier datteren min hver 14. dag fordi hun har hatt dårlig vektøkning pga sykdom. Denne sommeren har hun gått opp mellom 40 og 80 gram i uka, altså mellom 160 og 360 gram i måneden. Er dette veldig bra, veldig dårlig eller? På helsestasjonen vil de ikke svare meg på det når jeg spør om det er bra nok. Datteren min spiser veldig lite i lange perioder av gangen. Så jeg passer på at hun får i seg mye fet mat, smør, h melk og fløte. Har tenkt på å kjøpe sånn karbohydrat pulver på apoteket for å få i hun mer kalorier, noen her som har erfaring med det? Jeg ammer enda, fullammet faktisk til hun var 11 mnd, pga sykdom. Ammer hun 3-4 ganger i døgnet, tror dere matlysten hennes ville blitt mye bedre om jeg slutta å amme? Skal til 2. time hos ernæringsfysiolog snart, så jeg får svar på spm da, men jeg syns det er vanskelig å vente. Og sånn i tilfelle noen har erfaringer her:)
idamortil2 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2007 Hun er foresten 15 mnd nå, 8 kilo og 75 cm lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå