Gå til innhold

engster meg igjen..*dååån*

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noen uker siden var jeg på tidlig UL for å sjekke det lille nurket pga bittelitt blødning, og alt var topp! Nå merker jeg at jeg engster meg igjen.. synes endel symptomer har dabbet av,men er kanskje vanlig når man er 11+4 uker på vei? kvalmen har gitt seg og matlysten er i ferd med å komme tilbake.. Har fortsatt ØMME bryster... tror ikke det er sunt for meg å være her og lese om sa-er og ma-er... :/ skal på kontroll om nesten 2 uker hos jordmor,så hun merker vel hvis det er noe galt da!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av symptomene avtar nok når man nærmer seg uke 12 . Ofte er de fleste borte i uke 14, bortsett bra vokende mage da;p

Snart er du over den mest utrygge perioden også, så faren for å miste minker for hver dag.

Klart jordmor vil merke det dersom noe er galt. Hun kommer noktil å lytte på hjertelyden og kjenne etter livmoren, så tror ikke du skal være redd for det.

Dette skal nok gå bra skal du se. Ikke uvanlig å være engstelig når man er førtegangs. Mitt tips er å skygge unna alle innlegg som inneholder ma og sa:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...