Gå til innhold

Drømmer dere damer mye????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 14 dagene hatt vonde drømmer, mareritt.. Jeg skjelver og gråter i søvne så sambo våkner og må roe meg:)..

Er helt utslitt enkelte dager av dette.

 

Er det flere som har det slik eller er det bare underbevisstheten min som spiller meg ett puss nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt mange merkelige drømmer de siste ukene, innimellom også "mareritt". Synes ikke helt jeg kan kalle det skikkelige mareritt heller for alt blir så komisk hehe :) Kanskje det kommer av at jeg sluker krimbøker for tiden....

Skrevet

jepp.. har hatt en del mareritt i de nettene, ekke noe koselig å våkne opp mitt om natten, å skjelver å er redd....

Skrevet

Drømmer om alt jeg ser på tv eller folk rundt meg snakker om. Det sniker seg inn i drømmene. Hadde en del mareritt for en stund siden men det har gått over litt nå. Drømmer jo en del om han inni magen også da. Jordmor spurte meg om jeg drømte mye og sa at drømmer om babyen er en måte å bli kjent med babyen på og knytte seg til han.

Skrevet

Drømte forrige natt at jeg fødte. Det gikk sååå fint og fødselen tok 7 timer. Håper at jeg har sanndrømt for en gangs skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...