Gå til innhold

Ny test eller vente og se.. hva ville dere gjort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner lite av denne kroppen min om dagen... Har alltid vært uregelm med periodene mine, men nå 1 år etter fødsel er det bare baluba...Tok en test for vel en uke siden(Da var det 6,5 uker siden forrige mens...), og den var da negativ... har i mellomtiden hatt en svært sparsom mensblødning... helt annerledes enn vanlig, og ikke de vanlige mensmurringene...

Jeg begynner nå å mistenke at jeg kan være gravid likevel, har masse mensmurrringer, uten blødning, og masse aktivitet i korsryggområdet, har blitt verre igjen av bekkenløsningssymptomer, og halsebrann så det holder...i tillegg, synes jeg det virker som om puppene har vokst litt, blitt mørkere på det brune samt at det stikker voldsomt der innimellom... nesten sånn utdrivningssmerter... Om ikke annet så er jeg i hvertfall innbilt gravid, he, he... og det er ikke ren ønsketenkning, for vi vil gjerne vente et års tid til på nestemann...

Så til spørsmalet... ville dere ha tatt en en ny test nå med det samme eller vente 4-5 uker til jeg trolig skal ha neste mens..? Har jeg bare helt noia eller hva...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test nå =)

Skrevet

Jeg hadde nok tatt en ny test! Hadde også en blødning rundt IKM tider, da jeg var gravid! Bedre å vite enn å gå rundt å lure vel!!!

Skrevet

Har ikke noe test her nå, må evt kjøpe i morgen.. men synes jeg bruker altfor masse penger på tester.... flere synspunkter...?

Skrevet

ta en test igjen du.men ei vennine av meg er sånn.hun gikk i over 3mnd uten mens til slutt,å ble testet for alt.tilslutt fant legen ut at hun måtte begynne med p piller for å få igang en ordentlig syklus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...