Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 har aldri vert i bryllup før...aner ikke hva man gir,hvor mye det skal koste osv... hva skal jeg ha på meg ????
NoDoubt Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Har ikke brudeparet lagt ut liste i en butikk over hva de ønsker seg?
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 hvor nære dere er de som skal gifte seg?de har sikkert en ønskeliste hos den lokale glassmagasin eller ligndede.da finner dere bare en passende sum å kjøper noe på listen som passer deres pengebok.du bør ikke gå i svar å det heter seg fra gammelt av at kjolen bør være fotsid og noe bør dekke skuldrene i kirken(hvis dere skal dit)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 hmm...jeg tror ikke de legger ut sånn liste jeg.. hun er søskenbarnet mitt,er forsåvidt ganske nære...
ApriIbaby Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Fra gammelt av heter det vel også at man ikke skal gå kledd i hvitt (brudens farge) eller rødt.....Blir jo ikke mange fargene igjen. Men synes du skal styre unna helt hvitt. Også bør det være rimelig anstendig, men vil jo ikke ta oppmerksomhet fra bruden. Skikk og bruk er vel at man gir ca det kuvertprisen antas å være...
Diva Muffin Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Spør om de har lagt ut gaveliste. Det er ganske vanlig at folk legger ut liste på f.eks Christiania Glasmagasin, og den oppdateres ofte slik at du ser hva andre har kjøpt. Kjole tror jeg er et godt valg når det kommer til klær Jeg vet ikke i hvilke kretser du vanker, men i fjor var jeg i bryllup i en lilla trikotkjole fra h&m som kostet fantastiske 149 kr. Stæsjet den opp med kule smykker og et par spesielle sko. Det hele var ganske jordnært, så jeg ville følt med dum i fotsid gallakjole.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 skjønner,nei jeg kommer ikke til å komme i en gallakjole.. hehe.. men er litt grønn på å finne fest klær....:S
Diva Muffin Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Knær og skuldre bør være tildekket i kirka synes jeg... Og man dropper kanskje den drøyeste utringingen.
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 litt avhegig av hvor god råd dere har å da.men personlig ville jeg gitt noe til 500kr kansje..du kan også ha en dressbukse og en fin topp på hvis du ikke er kjole person
Gjest Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 ja det var en god ide men jeg elsker å pynte meg så jeg må ha kjole heeh
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 hehe oki da er det bare å dra på kjole shopping.vil nok komme mange kjoler i butikkene nå
Gjest Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 jaaaa det hadde jeg jo helt glemt.. det kommer jo juleklær nå ) fllott :DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå