Gå til innhold

Ømme pupper

KnockedUp har født ei lita pie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ALDRI i mitt liv før hatt ømme pupper..Nå er brystvortene mine veldig onde, har aldri opplevd makan. Kan det vær at jeg kan være gravid selv om det er ca to uker til ikm? Har også hatt en del andre smerter, og trøtt osv, men smerte er noe jeg aldrig har opplevd før, så blir litt spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann det kan jo være at du er gravid. Men vet det ikke sikkert før en test. Jeg testet igår og 2 stk kom opp positive.. har ikke IKM før 3okt så på meg viste det tidlig. Men forrige uke tok jeg test og den var negativ.

Lykke til og ta en test :) :)

Skrevet

oj vistes et så tidlig til deg!! Det var ikke værst da!! Da er du heldig:):) Tror nåkk jeg må vente litt til før jeg i hele tatt kan ta en test jeg da, er jo enda en stund til ikm...Desverre...Håper bare dagene går fort og at testen er positiv:)

Skrevet

Det er to uker til IKM??

Er ikke ømme pupper grunnet EL da??

Skrevet

Har aldri hatt ømme pupper før da, så syns det er litt rart også...Men du har sikkert rett:)

Skrevet

men når du går p-pillen så få rdu jo ikke el. så når du slutter og kroppen plutselig starter og få el igjen så kan det jo vere at hormonene endrer seg så mye at det er grunnen til at du får ømme pupper. jeg har hatt ømme pupper mellom el og ikm siden jeg slutta med pillen, selv om jeg ikke finner el..

Skrevet

Ok...Jeg hadde ikke ømme pupper før jeg begynte med p pillene heller, men det er jo en god stund siden da, så jeg regner nåkk med at du har rett ja:( litt kjedelig, men det er jo som forventet også da, hehe!! Er vel ikke mulig at jeg skal bli gravid såå raskt!!

Skrevet

heidu :)

skulle ønske jeg kunne svare deg ja, og alle andre her inne som vil ha barn, at de er gravide :D men det kan nok ingen her svare deg på.. om dette er et symptom, ja det kan det være! men det kan jo også komme av andre grunner... som f.eks mensen, el osv.. så du må nok bare smøre deg med tolmodighet desverre... har det foresten liknende selv.. 14 dager til IKM her og helt vilt ømme brystvorter.. har ofte ømme pupper rundt mens, men det er da hele puppen om du skjønner.. nå er vortene helt vilt ubehagelig ømme.. men det er sikkert kroppen som vil lure meg til å tro jeg er gravid så tidlig fordi jeg vil det:P hehe...

du får uansett ha lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...