mamma til 2... Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 hadde EL 1 uke etter ikm og nå en uke etter har jeg EL igjen... noen som har opplevd noe lignende etter at dere sluttet på pillen....
rampejenta - ny spire Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 hvordan vet du at du har el da??
mamma til 2... Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 tok en EL test fordi jeg hadde el smerter.. syntes det var så rart...og testen viste el igjen
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg har lest at når man slutter på p-piller og syklussen ikke er helt i "gjenge", så vil flere LH stigninger i løpet av en sykluss kunne bety at kroppen ikke klarer å slippe egget på første forsøk og derfor prøver kroppen igjen.og en ny LH stigning kan måles med el-test.
mamma til 2... Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 ok... takk for svaret:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 hei hvilken el test er det du har tatt? jeg har ikke hatt mens siden mai.. begynte å bruke digital test å den viste el et par ganger denne perioden men jeg tok å sjekket med en test til litt senere på dagen den viste negativ... har fått konstatert av legen at jeg ikke har hatt eggløsning denne perioden han sa at jeg ikke kunne stole på disse el testene .
mamma til 2... Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 har brukt den digitale til clearblue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå