Trine & co Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei Er det noen her inne med erfaringer med tutekoppen fra NUK? Har kjøpt en sånn til lillgutt som han skal ha med seg i bhg, de skal ha en tutekopp som skal stå der. Var i barnebutikken og synes at den var fin, og litt annerledes enn de aventkoppene som alle har, da blir det jo lett å vite hvilken som er hans, selv om den ikke skal være med hjem. Tenkte han kune få venne seg til den, men han får jo ikke drukket noenting av den. Har prøvd den selv, og merker jo at den er ganske hard å suge på før det kommer noe ut av den. Er det noen som har noen tips til hvordan man kan få det inni til å komme ut litt fortere, uten å måtte suge så veldig. Lillegutt er forresten snart 17 mnd og har en del aventkopper fra før.
Trine & co Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2007 dytter denne litt jeg, det må jo være noen som har erfaringer med den
Blue Lady Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Vi har brukt den, hadde ikke problemer med å få han til å bruke den. Hva med å skjære hullet litt større med en kniv?
Trine & co Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Problemet er ikke at han ikke får noe ut av koppen, men det er noe med den ventilen som er så hard å få slik at det kommer noe ut, har jo som sagt prøvd selv, og skjønner godt hvis han ikke får sugd ut den ventilen slik at det kommer noe ut
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 min datter bruker en kopp fra nuk, men den er ikke vanskelig å få noe ut av.. dersom den er oppned, så renner det ut av tuten. Hun lærte fort er 11 mndr. Ellers er jeg kjempefornøyd med Nuk koppen, men det er ikke sikkert det er den samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå