4blågutteøyne Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 UL for seks uker siden: Gutt under tvil UL for fire uker siden: Gutt under tvil UL i dag: Jente( gyn virket vel egentlig sikker) Går til Ul ofte pga diabetes så jeg er ofte på det.. Så idag ville jeg få det bekreftet at det var en gutt..men ble rimelig paff da han sa at mellom lårbeina er det ikke noe som stikker ut.. :-)) Har gutt fra før så det hadde jo vært koselig med jente da...men nå var vi så innstilt på gutt så vi har jo til og med kjøpt litt blåe klær :-)) Spiller ingen rolle for oss altså hva det blir, men noen som har opplevd det samme?? Eller hva tror dere... ??!!??
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hehe...det er medaljens bakside. De er vel ikke alltid 100% når de sier kjønnet. Noen ganger er det jo tydlig da, men.... Jeg vet at jentene har ganske stor klitoris tidlig i svangerskapet, og guttene veldig lien penis, så det kan bli feil av den grunn. Dersom de var temmelig sikre på at det er jente, så tror jeg at jeg hadde stolt på det. Men hadde kanskje ventet med å handle inn kjolene ;o)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 tja... vanskelig det der... Har aldri hørt om noen som har fått jente når de har fått vite at de venter gutt på ul. Men jeg har derimot hørt mange som har fått gutt, men fått høre jente... Vet ikke hvor langt du er på vei? For på en annen side så ser en del vel enda mer tydelig jo lengre en kommer. Vel ga deg kanskje ikke så mye svar:)
Mor til en stor og en liten Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Vet akkurat hvordan du har det ;-) På ordinær ul fikk vi vite at det ble en gutt. På 3D ul sa legen med en gang at dette var da en jente..... Jordmor hadde tatt feil.... Men på slutten av timen mente han at det var en gutt likevel. Har hatt 3 ul etter dette i forbindelse med STORK og svangerskapsdiabetes kontroll og da var det vanskelig å se kjønn men de holdt mer mot jente, men det kunne jo være gutt også..... Så vi har ikke frem til nå klart å få noen klare og entydige svar, så nå er det bare å vente til babyen blir født..... Kjønnet er ikke så viktig for oss, men det er kjedelig å ikke vite dette når vi hadde bestemt oss for å få vite det. Også mtp praktiske ting slik som innkjøp av klær eller om vi ikke trenger handle så mye siden det er masse gutter i familien...... Om jeg ikke har født til neste uke, så skal jeg høre med legen når vi skal ha ul om han kan prøve å se kjønn, men tror det er veldig vanskelig nå siden babyen er så stor nå og garantert ligger så sammenkrøpet at ingenting vises ;-)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Ta 3d der fikk jeg se eggstokkene deres =0) Da var det ikke noe mer å lure på hi hi =0)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Forrige svangerskap ble det sånn som dette: 1. UL: Gutt 2. UL: Umulig å se 3. UL: Jente (dette var i uke 25 ca) Ut kom ei jente, så den siste ultralyden var rett. hehe... Den siste ultralyden skulle vi egentlig ikke ha, men siden venninna mi jobbet på et røntgeninstitutt den gangen fikk vi plutselig tlf fra henne om at det var noen avbestillinger så vi kunne få en gratis ul hvis vi ville;o) Hadde vi ikke fått den siste hadde vi trodd det var en gutt. hehe.. Hadde nok fått sjokk når lille gulljenta vår kom ut;o) Jaja.. Nettopp av den grunn ville vi ikke vite kjønnet denne gangen. =)
Adriansmor med tulla Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 spør om du kan få flere ul og det får du sikkert....prøv å få henvisning til 3d viss du har muligheten for det=)
Mamzen Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Ei jeg kjenner fikk først beskjed om gutt, men ut kom ei jente. Jeg vill trodd mest på siste UL, men hadde ikke malt rommet rosa nei..spennende da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå